Can't take my eyes off of you

Dagen såg mörk ut till en början men klarnade upp medans jag och mor strosade på stan. Vi var ute efter skor men handlade som vanligt annat istället. För min det blev det en somrig skjortklänning från Nicole.
Har även köpt biljetten till Yran-Fredagen som äger rum nästa helg då Björn Rosenström spelar. Det blir nog hejdundrande kul.

Igår hämtade Thomas upp mig kring middagstid och vi käkade på Tre Kronor. Jag åt nog en av de godaste pizzor jag ätit men fick inte ens i mig hälften. Sedan drog vi hem till ersmark för att hålla Vickan sällskap hela kvällen. Det blev biljard, bus och myspys. Jag var hemma redan vid 11 eftersom Thomas skulle tillbaka till Nordmaling dirket efter att "filmen" var slut.

Ikväll blir det grill och chill på Carlshöjd. Innan det fika med Maria och kanske Vickan med.
Jag är riktigt rädd för att den här förkylningen inte ska ge sig innan söndag. Och egentligen måste den försvinna redan innan i morgon, vilket är en omöjligthet eftersom jag idag börjat få ont i bihålorna. Well, jag hoppas åtminstone att jag inte får hjärtstillestånd under graderingen. Det vore ju pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0