Händelserika Söndag

Det var längesedan jag hade en sån händelserik fredag som jag haft idag.
Det började med att jag vaknade kring 10 efter en väldigt konstig natt då jag igen lyckats skriva i sömnen, denna gången på msn.
Tog mig en snabb dusch och bagav mig sedan till Nolia där jag skulle fota under en tävling för handikappade. Dock gick det ruskigt dåligt då det var påtog för händelsefattigt och mörkt eftersom jag inte ville skjuta blixten mitt i ansiktet på de tävlande. Begav mig då istället hem och fick besök av Thomas och Jocke som hade skjutsat Vickan till stan. Satt en stund och snackade och pojkarna fick även hälsa på min råcoola (eller riktigt sura?) pappa. haha. Vi begav oss senare till stan och jag pluggade matte med Hampus och Hugo (jo det gjorde jag visste!). Därefter hämtade vi upp Vickan som hade slutat jobba och satt oss vid en betongvägg som Vickan tyckte påminde om Mallorca. Så där satt vi i mallorca och jag flätade en maskroskrans. Mycket somrigt. Sedan såg vi regnet komma emot oss så vi bestämde oss för att möta det, då regn är det absolut mysigaste när man sitter i en bil. Vi åkte ut på en åker på Umedalen och bara satt där och väntade på regnet som fanns över allt runt oss, men bara inte på oss. Och det kom aldrig heller något regn. Dock var det lite småspännande och riktigt mysigt.
Har ikväll tränat och nu pluggar jag matte. Nationella på Tisdag, det kommer gå riktigt dåligt.

Jag lägger mest troligt ut bilder senare då Vickan skickat dom. tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

"Så där satt vi i mallorca och jag flätade en maskroskrans" haha jag älskar dig Vix!

2009-05-11 @ 16:25:56
URL: http://wictoriahistoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0