I can be who I wanna be

Dagen har varit lite wierd efter den avklarade graderingen. Jag har sovit en hel del, vilket jag inte vanligtvis gör på dagarna så eftermiddagen blev lite smått förvirrad. Tror jag sett fyra avsnitt av One Tree Hill idag och ska även se ett till efter att jag slutat det här inlägget. Känns lite småknasigt att gå till skolan imorgon men ändå helt okej. Thomas kommer hit efteråt och även då blir det One Tree Hill för hela slanten.

Måste även tala om att jag firade min avklarade gradering genom att frossa hela eftermiddagen. Började med att mor bjöd på en god drink, blåbärspaj och även en liten skål med chips. Efter detta blev det grillat till middag följt utav glasstårta till efterrätt. Det tycker jag ändå att jag förtjänar.



Nu är de OTH dags, sedan godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0