Jag är som en gammal gumma

Jag kan inte röra mig. Knappt i alla fall. Inte böja mig ner för att ta upp någonting utan att behöva ställa mig på knä, inte sätta mig på en stol som en normal människa, inte ens ligga här i sängen utan att det gör förbannat ont. Jag vet inte riktigt hur det gick till men på något vänster så har det blivit någon sorts upphakning i min rygg. Sjukgymnasten mamma trodde att det var de nedersta revbenet som spökade. Men det gör ont enda ner på rumpan så jag tror mer någon sorts muskelupphakning (finns det ens?). Det gör grymt ont i alla fall. Har käkat alvedon, värmekuddat och fått massage. Well, jag hoppas att det åtminstone är lite bättre till imorgon eftersom det är en händelserik dag. Skola, jobb och trevlig kväll.

Blir ju uppehåll med sit-upsen nu eftersom jag knappt kan komma ner liggandes på golvet. Får nog ta om vecka 5 när det är bra igen. Dock måste det gått över till nästa helg, då gradering vankas. 1 kyu.

Jag ska somna tidigt ikväll, det har jag bestämt mig för.
Och ingen får stoppa mig ikväll. Ingenting topphemligt heller.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Vikkan

JAG KUNDE INTE SOVA I NATT

2009-05-15 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0