Popcorn

Jag gillar verkligen popcorn. Jag gillar det verkligen jättemkt. Nyss slängde jag i mig en hel skål micropoppade popcorn på under 20 minuter, helt själv! Nu har jag ont i gomen, mest troligt av allt salt. Men jag är rätt nöjd i alla fall, för jag gillar verkligen popcorn.

Ikväll har pappa spöat mig i biljard men jag spelade riktigt bra i alla fall. Pottade jäkligt bra, men slarvade i slutet som vanligt. Vi kom fram till att dessa biljardkvällar måste bli fler då nu även pappa har blivit medlem.

Just nu är jag väldigt trött så jag funderar på att sätta på lite musik (Melissa Horn) och slumra. Har dock ingen lust att sova hela natten, men vi får väl se hur det blir med den saken. Imorgon ska jag i alla fall upp tidigt och fota ett handikapmästerskap.
Godnatt för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0