Så många långa nätter

WTF?!
Jag fattar ingenting.
Förlåt för att jag inte förklarar. Men ni får väl fråga mig, antar jag.

Jag måste börja springa.
Måste bli bättre.
fan.
Saknar, längtar, önskar.

I kväll har det inte blivit mycket matteplugg som tänkt utan istället satte vi på en film. Dessutom har vi strosat runt på Media Markt som är som en godisaffär för grabbarna. För mig med måste jag erkänna. Jag undrar när jag blev intresserad av prylar egentligen. Påverkats av medialinjen kanske?
Nu ska jag käka middag. Klockan 23.05

vill vara liten igen.

Kommentarer
Postat av: Taggen3

Jag måste fara dit och stor shoppa :D Blir nya högtalare för mej :D

2009-05-06 @ 23:28:11
URL: http://thomasagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0