sdälla däsa öppda dig

Jag är täpt i näsan och öronen. Halsen också för den delen. Ändå begav jag mig till skolan och efter de vidare på träning. Är jag inte en riktig kämpe?
Kan dock inte säga att det varit en sådan bra dag. Svenska provet gick inte alls bra och mattennationella fick jag bara ett G på. Men det finns chans till att höja betyget till VG om jag gör ett omprov i Juni. Så, så får det bli.
*snytpaus*
Sitter just nu och käkar vindruvor, russin och nötter. Mycket gott. Även ganska nyttigt.
Och nu börjar sjukhuset igen så jag ska återgå till att titta på det. Sedan One Tree Hill.

och jag önskar att du var här nu.

Kommentarer
Postat av: Nickejjjj

"Sedan One Tree Hill."



Me like!

2009-05-18 @ 23:10:35
Postat av: Vickan

och jag önskar att du var här nu :)

2009-05-19 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0