Vickie rimmar

I dagens inlägg har jag fått utmaningen att rimma
Och jag kan skriva att just nu är mitt liv som en enda dimma.
Humöret går upp och ner som en jäkla bergochdahlbana
Jag tänker på tok för mycket, mycket mer än ni kan ana
Men jag hoppas att allting går upp som i ett ljus för mig snart
Och jag kan börja en ny period i mitt liv, som jag ska kalla underbart
Sommar, kan den även heta med ett annat ord
Well, jag vet inte om man kan kalla den sommar här i nord

Imorgon - back to school sedan på staden strosa
Med Thomas så det kanske istället blir att cruisa
Man brukar oftast hamna i bilen på något sätt
På ett fält, i en skog eller på någon annan plätt
I alla fall ska jag på skor titta
Och förhoppningsvis hitta
Eftersom det billigare om man köper två är
Så vill mamma att jag också ska handla där

Nu ska jag till sängen gå
Och titta på ett One Tree Hill avsnitt eller två
Skulle inte förvåna mig om de blir fler än så
Men då kommer jag nog inte gott imorgon må

Well tack och hej och jag tror ni förstår
Att i rimning jag aldrig en hög nivå når
Vickan blev idag atteckerad av ett bi
och det får slutet på detta inlägget bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0