Can't helt falling in love

Idag har jag varit lagom less.
Ingenting går min väg och det gör mig frustrerad. Min kreativitet är kass och insperation går inte finna någonstans.
Jag vet att jag kan vara så mycket bättre, men jag vet bara inte hur jag ska visa det.
Kunde inte ens prestera som jag vill på träningen idag. Mitt självfortroende ligger lågt.
Well, jag får väl vara nöjd med att jag inte kom hem skadad från tisdagsträningen denna gång.

Ikväll ska jag åtminstone beställa biljetter till Peace and Love. Det känns otroligt skönt att jag äntligen hittat någon att åka dit med då jag länge varit orolig för att jag inte kunda fara alls. Jag är otorligt taggad och är övertygad om att detta år kommer bli så väldigt mycket roligare. Det ska jag åtminstone se till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0