dreadful

I 6 fucking timmar har jag suttit i samma position och dreaddat hår. Jespers hår. Nu har han dreads alltså. Jag är något trött, less och har rätt ont i ryggen. Jesper har ont i hårbotten. Han blev tvungen att käka två alvedon under dreadningens gång då han inte kunde stå ut med smärtan längre, som till och med fick honom att skaka stundtals.
Men det blir nog grymt med dreads. Tror jag i alla fall. Just nu ser dom väl lite småskabbiga ut, men dom ska fixas till inom dagarna.
De står även typ rakt upp för tillfället, men dom kommer lägga sig efter några nätter.


Vi såg på Benjamin Buttons under tiden också. Så sjukt fin film. Har sett den förut och tyckte även då att den var otroligt bra, men om möjligt så var den ännu bättre denna gång.
Imorgon blir det förhoppningsvis utekväll. Jag är jättetaggad, men verkar inte vara så många andra som är det. I värsta fall får jag väl festa med mig själv. Eller spara mig.
Det återstår att se vad som händer.

Nu är klockan 04.07 och jag tror det börjar bli dags att sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom ligger redan ner typ. Tack så mycket för allt! :)



Och Filmen heter Benjamin Buttons, jue :P

2009-11-14 @ 18:54:01
Postat av: Rasmus

Hahaha shit vad bra det vart ; jag tycker vi ska hitta på nåt till helgen, sara, victor, jesper och co. det var så sjukt länge sen jag träffade nån av er

2009-11-16 @ 13:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0