I have a confession

Har varit en fantastiskt skön dag idag utan allt för stora problem och jobbigheter.
Skolan gick smärtfritt då jag enbart hade en lektion. Åkte hem och titta på One tree hill som jag är sjukt beroende av. Hatar att det bara kommer ett avsnitt i veckan, men dock kan det vara ganska hälsosamt eftersom jag annars skulle sitta klistrad framför datorn 24/7 som förut.
Jesper kom sen för han ville ha sina dreads fixade, så det fixades. Och sen stekte jag pannkakor.
Är det någon som har ett vettigt svar på varför man aldrig lyckas med de första pannkakorna? Det fastnar ju alltid och tillslut blider gegamoja. Eller är det bara jag som är sämst??

Efter pannkakorna var det föreställning på midgård då treornas projekt "I have a confession" hade premiär. Betyget är väl godkänt, men kanske inte riktigt samma kvalite som förra året, måste jag erkänna. Och ikväll kan jag ännu en gång konstatera att killar som kan dansa och killar som kan sjunga måste vara det absolut hetaste. Jag har mina två favoriter, om man säger så.

Men tack för en trevlig föreställning.


Kommentarer
Postat av: Tone

Nä, det är inte bara du. De första pannkakorna blir alltid sämst, tror det har att göra med att man helt enkelt fått in vanan i själva stekandet och så.. Men det kommer det med, snart kommer de vara perfekta! ;)

2009-11-17 @ 23:14:00
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är du?

tur att den som skriver kritik har två läsare

2009-11-18 @ 10:41:39
Postat av: Anonym

kul att du är kär i emil och anton, båda har flickvän,



2009-11-18 @ 10:44:13
Postat av: Anonym

Varför var den sämre än förra året?

Den krossade förra årets tycker jag.

Orutti.

2009-11-18 @ 23:45:16
Postat av: Vickie

Jag blev väl helt enkelt bara mer påverkad förra året i guess. Just my opinion =)

2009-11-18 @ 23:48:12
URL: http://vickier.blogg.se/
Postat av: Anonym

fult att döma när du inte har nåt att gå på.

Skulle respektera ifall du hade några faktorer att gå på.

2009-11-18 @ 23:52:55
Postat av: vickie

vadå inte har något att gå på? Jag har ju sett föreställning och vet vad jag tycker, eller hur?

Men om jag ska ge en anledning så var det väl bland annat att jag inte riktigt förstod handlingen.



Sen så måste du förstå att jag inte alls tycker att det var dåligt på något sätt. Jag gillade föreställningen och tycker absolut att den är värd att se. Det var många delar som var helt fantastiska.

2009-11-18 @ 23:59:51
URL: http://vickier.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, då förstår jag.

Tråkigt med okompetens. ;)

2009-11-19 @ 00:06:09
Postat av: vickie

Äsch, jag står ut :)

2009-11-19 @ 00:17:04
URL: http://vickier.blogg.se/
Postat av: Jim

Jag har aldrig riktigt förstått det där med att första pannkakorna ska misslyckas. Mina blir alltid bäst. ;) Jag har dock en teori om att folk inte låter pannan bli nog varm innan de börjar.

2009-11-19 @ 05:02:55
Postat av: Vickan

Jag tycker att årets föreställning hade fler bra nummer faktiskt! Speciellt på första akten, det enda ordet jag kunde få fram var WOW. Jag är imponerad.

2009-11-19 @ 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0