Mindre bra dag

Imorse när jag kom ner och skulle äta frukost råkade jag öppna filpaketet åt fel hål. Redan då sa jag till pappa att det här skulle bli en mindre bra dag. Direkt efter det råkade jag hälla för mycket flingor i filet så att det vällde över, då var det säkrat - En dålig dag skulle det bli.

Religonen var hemsk. Jag bubblade av ilska så att mina kinder hettade då våran lärare inte alls kunde ta till sig klassens åsikter om abort utan bara avbröt, överröstade och skrek ut sina egna åsikter. Är det verkligen rätt av en lärare att göra så här?

Dagen fortsatte med en mattelektion som jag inte förstod ett skit av. Jag tänkte inte säga mer om det.

När jag senare kom till träningen hade vi ingen tränare, så vi som var där satt mer eller mindre bara och pratade hela träningen. Inte så tråkigt, men det blev ju inte mycket till träning.

MEN nu ska vi inte vara sånna. Jag gillar livet, ändå. Och nu taggar jag helgen igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0