sjuk?

Idag har jag inte alls mått bra. Speciellt inte nu ikväll. Om jag är påväg att bli sjuk eller om jag bara är bakis vet jag inte, men det börjar luta mer åt det förstnämnda när känslan av feber kryper fram. Detta är ytters olägligt eftersom jag åker till göteborg på fredag. Men så länge det inte är svinis så bör det inte vara någon fara.

Sen klockan sex ikväll har jag legat i soffan och degat. Sjukt osunt och jag känner mig fetare än fetast. Orkade inte heller dra iväg på träningen och istället har jag käkat massa glass. Jag får ta igen imorgon, om det inte nu blir så illa att jag blir sjuk.

Nu ska jag titta på SOS Gute, mitt nya favoprogram.
bye

Kommentarer
Postat av: Jim

Jag kunde inte sova så jag var på gymmet klockan sju den du! :) Nu ska jag dö.

2009-11-23 @ 10:23:00
Postat av: vickie

Jäklarns! bra jobbat. Jag är friskare idag dock =)

2009-11-23 @ 10:24:53
URL: http://vickier.blogg.se/
Postat av: Jim

Det är också coolt. :)

2009-11-23 @ 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0