Sky's the limit

Hade väldigt svårt att somna förra natten och låg bara och vred och vände på mig. I mina tankar såg jag mig själv stå där på tävlingen som kommer äga rum imorgon, inne på banan precis innan dommaren ska sätta igång matchen. Jag såg hur jag sen på dommarens signal gick till attack på en gång, fick in en fin träff mot huvudet och tog första poängen.
Samtidigt spelades en annan bild av situationen upp. Jag står på banan precis innan dommaren ska sätta igång matchen. Jag såg hur jag sen på dommarens signal tog ett steg frammåt och fick en träff av motståndaren rakt i nyllet. Näsbenet brutet, hjärnskakning efter fallet. Borta från träning minst 1 månad.
Mamma säger att jag kan vinna med tankens kraft. Jag antar att jag då enbart borde ta till mig tanke nummer 1 för att det ska gå någorlund imorgon. Jag förväntar mig inget av mig själv, men går in med inställningen att jag ska göra allt jag kan. Målet är att ta ett poäng, ett ynka poäng ska jag banne mig lyckas få in. Men tro inte att jag kommer vara nöjd bara efter ett poäng, ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0