That's amore

Fick glädjande besked ikväll. Vår vän som fortfarande ligger på intensiven bättrar sig. Det känns otroligt skönt att få positiva besked. Dock kan bakslag fortfarande komma, men förhoppnignsvis ska det bara gå åt rätt håll nu. Vi vet alla att du är en kämpe,

Igår körde jag fylletaxi hela kvällen. Det kan vara otroligt roligt att lyssna på folk som är fulla, men de kan även vara otroligt jobbiga. Jag är dock jättenöjd med kvällen för jag tjänade 750 kr, - 100 till bensin. Enkla cash, de gillar jag.
Hugo berättade om den smarta idén att börja sälja mackor och snacks när man kör, för hutlösa priser. Det är ju otroligt smart då de flesta fulla människor gör vad som helst, och ger vad som helst för lite mat. Jag tror jag ska ta med mig Hugo som värd nästa gång jag är taxi, så kan vi tjäna massa kosing :)

Eftesom jag blev lite rik sådar igår så promenerade jag till stan med mamma idag för att handla lite. Det blev en myströja och en ny parfym.
Ikväll var jag hemma hos Sara och drack te. Vi hade mycket att prata om eftersom vi intre träffats på ett tag och det hänt en hel del sen sist.
Så när jag var där så ringde mamma

Mamma: Jag tänkte bara säga att det är halkigt, så kör jätteförsiktigt.
Jag: Jag vet, jag såg det på vägen hit
Mamma: Så kör inte så fort. Kör 30
Jag: Visst, jag kör 20 till och med
Pappa (i bakgrunden): kör sakta i korsningarna. bromsa i tid.
Mamma upprepar: Kör sakta i korsningarna. bromsa i tid.

Det är så söta. Och jag kan försäkra er att det gick jättebra att köra hem. Enligt Erik är jag ju drottning på att köra bil, så lite halka är inga problem ;)

Andra Erik tycker att jag ska sluta blogga, tills jag hittar något vettigt att skriva om. Det kanske är en bra ide. Men vi ser väl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0