träningsabstinens

Sitter här och har ångest för att jag precis tryckte i mig två paltar med för mycket smör. Och inte nog med det så har jag träningsuppehåll en vecka. Jag kommer få sån enorm abstinens. Speciellt under den 15 timmar långa tågresan som vi påbörjar imorgon kväll. Måste försöka komma ut på en långpromenad i götet åtminstone.
Nästa vecka när jag kommer hem ska jag sluta med kvällsfika och börja köra twohundredsitups-programet igen. Det känns viktigt för mig att vara i form och speciellt nu när julen snart slår till med allt gott den har att erbjuda. Dessutom antar jag att det kommer bli någon veckas träningsuppehåll under julen också.

Ikväll ska jag jobba och även försöka skriva klart arbetet om kyrkbesöket. Sedan är det SOSgute! Absolut favoritprogramet den här hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0