bra helg!

Mamma har precis rest iväg till Ljungby för att hälsa på bror så jag och pappa är ensamma hemma. Vi båda ligger nerbäddade i soffan, pappa med feber och förkylning, jag med huvudvärk och illamående (ja jag vet, mitt eget fel). Men det är rätt skönt ändå, att bara ha en ta-det-lugnt dag.

Gårkvällen på Corona var kul. Vet dock inte vart kvällen gick åt egentligen, för helt plötsligt var det stängningsdags, och jag hade dansat för lite så jag hade inte ens hunnit få ont i fötterna.
Tequlian gjorde sitt dock och därför mår jag inte allt för bra idag. Men tack Erik ändå för den, den smakade åtminstone bra!

Nu ska jag återgå till att se på idol med fadern. Resten av dagen kommer spenderas i mjukisbyxor, fotbollströja och tofflor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0