coverclub

Cover Club var en helt okej klubb fakiskt! Musiken var väldigt blandad från både nya och gamla tider, partydängor och rock. Det blev faktiskt en riktigt skön röra, och mycket nostalgi. Dock är dansgolvet lite litet och jag blev ett flertal gånger trampad på fötterna. Det värsta var när någon stämplade mig på vristen med sin kilklack. Är lite blå idag.
Sen så är det otroligt påfestande att dansa konstant en hel kväll. Jag har idag väldigt ont i mina benhinnor. Dock är det lätt värt det, för jag älskar verklige natt dansa!!

Idag kopplar jag av och ska snart se en film. Ska ut även ikväll och då blir det Corona!! Kung är det att Faribas kusin äger stället så att jag kan komma in :)

Vi hörs senare! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0