nydala

Förutom att Nydala är väldigt kallt, så är det helt underbart.

Jag och Farbis sålde fika hela lördagen. Det var kallt, speciellt om fötterna.


Vi trottsade kylan på kvällen och käkade norska glassar. (dock emot mina principer att äta glass från den nya norska glassbilen, men dom var ju faktiskt gratis).


Provade min elddiabolo som jag inte testat på 2 år. Den funkar fortfarande. Måste börja elda oftare igen. Det är häftigt.



på nydala får jag insperation till att fota. Det är så otroligt vackert där.




Kommentarer
Postat av: Tone

Det håller jag verkligen med om! Otroligt vackert! Åh, önskar att jag kunde komma hem till Umeå under v.44, hade varit så härligt att återse Nydala och alla sköna människor..! :D



Hoppas att allt är bra med dig! Hare bäst!

2009-10-13 @ 22:25:43
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0