Get your shine on

Jag vet inte hur länge till jag pallar det här. Jag tänker på det hela tiden varje dag, och snart ger jag upp. För det är inte så här det ska behöva vara.

Jag är sjukt stressad för tillfället. Det är teoriprov, matteprov, grafprov, västeråsresan, 3 APU-rapporter, uppkörning och praktik. Jag har en underlig mekanism i mig som gör att så fort jag blir allt för stressad, så slutar jag att fungera. Inte på det viset att jag dör, direkt, men jag lägger ner allt som jag egenligen har att göra, och gör någonting helt annat istället. Jag hade egentligen behövt plugga matte ikväll, istället satte jag igång en stickning. Typiskt.

Jag har ont överallt och när jag andas så hugger det till i ryggen och nacken. Förkylningen går upp och ner och jag har inte kunnat träna sen i Tisdags. Jag känner mig ofräsch och självförtroendet börjar svikta. Allt det som vanligt vis händer på hösten. Skillnaden är att jag åtminstone de två närmsta höstarna har haft någon som lyft mig på något sätt. Det var guld värt..

Men i värsta fall så får jag rycka upp mig själv. Det ska nog gå bra det också.
Nu ska jag dricka te med pappa. Sen är det mest troligt sängdags. 


If it's love that keeps us breathin' 
Gives us something to believe in
Is it fear that makes us blind
Tell me, why is love so hard to find
If we hear so much about it
And we can't go on without it
Let the mystery unwind
Tell me, why is love so hard to find



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0