hurt.

I mitt huvud diskuterar jag och har bra argument, jag ger svar på tal. I verkliga livet vet jag att jag bara skulle brista i gråt och inte få fram ett ord.
Det är så frustrerande.
Jag hatar att inte ha koll på läget.

Ikväll jobbade jag istället för att träna, följde med på A's innebandyträning. Det är verkligen en glädje att se UmeFlayers spela. Det är lycka på hög nivå när de springer runt med ett leende på läpparna oberoende ifall de missar målet, förlorar matchen eller till och med missar bollen. De har alla så starka personligheter och är verkligen enskilda individer. fint, tycker jag.

Imorgon är det fredag igen. "nu är det freedagsmyys". Gosh, sorry, men jag gillar låten. Otroligt skönt med lite helg efter den här veckan som varit lite mantalt tung för min del då den årliga höstdeppen börjat krypa sig på. only you can save me.
Det verkar bli en lugn fredag dock. Kanske går en sväng på Lottas krog och lyssnar på Irländsk musik.
Lördagen ska jag leka med barn på KFUM-gården. Ska bli kul att träffa alla ledarna igen också. Och mest troligt blir det övernattning och sedan städning av hela gården på söndag. Så de blir en riktig kfum-helg :)

Nu ska jag bara vänta till pappa kommer hem och kan hjälpa mig med brevet till farfar lite, sen ska jag sova!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0