:)

Imorse vaknade jag upp med lite panik då jag inte hade full koll på hur vi hade lämnat lokalen igår. Men efter att ha rotat i Eriks ficka och hittat nyckeln och koden, och sedan klickat in mig på vk.se för att se att ingen brand hade skett på nydala så kunde jag lugnt somna om igen.
När jag tänker tillbaka på gårkvällen så måste jag säga att det blev riktigt lyckat. Trots att det inte kom allt för mycket folk då lokalen låg mitt ute i ingenstans så hade jag riktigt kul.
Speciellt skoj var det när tjejerna kom, för drog dansen igång på riktigt.

Tack för en otroligt trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv! Riktigt trevligt!

2009-10-04 @ 15:48:24
Postat av: Sandra

Tacktack själv! Det var jättekul:)

2009-10-04 @ 16:11:58
Postat av: Anonym

Riktigt kul var det! Visst kommer bilder sen? ;)

2009-10-04 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0