Hold my hand

Idag har jag tänkte mycket på att jag är otroligt sugen på att lära känna nytt folk. Eller kanske gammalt folk, som jag tappat kontakten med. Eller bara någon ny att prata med på msn, sena kvällar då tankarna aldrig tar slut. Kanske träffa någon som man senare kan finna kärlek i eller kanske bara någon som kan bli en god vän. Eller också bara någon som vill träffas någon dag, prata en stund och sen mest inte ses något mer.
Det spelar inte så stor roll. Bara jag får se ett nytt ansikte, höra nya åsikter och idéer, och se in i nya ögon.

Någon dag ska jag ringa upp alla gamla kontakter på min telefonlista, och skriva till gamla bekanta på msn. Det kan bli kul. Och pinsamt. Men säkert mest kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0