I'll hope you see the heart in me

Efter inte allt för många timmars sömn inatt så har jag varit rätt så slö idag. Enbart två lektioner på måndagar som vanligt så dagen var över rätt fort. Dock fick jag otroligt ont i magen under eftermiddagen som även höll i sig under kvällen vilket gjorde att jag inte kunde åka och träna. Vet inte riktigt vad anledningen är, men vi spekulrar om en urinvägsinfektion. Jag håller tummarna för att det är något mycket lindrigare än så, för det är ingenting jag vill vara med om igen. Dock har det börjat avta efter denna lugna kväll så jag hoppas att det är helt försvunnet imorgon.

Sista avsnittet av mitt nya favoritprogram Svenska Hollywoodfruar visades ikväll. Jag tycker verkligen att Anna Anka är stört skön, men skulle nog dock aldrig vilja träffa henne i verkliga livet.
Synd är det att programet är slut nu.

Just nu sitter jag här och hostar och har mig. Victor påstår att han har smittat mig, så det kanske är så det är. En förkylning är inte välkommen i alla fall, speciellt inte nu när jag verkligen behöver träna innan tävlingen den 18 oktober.

Vad har hänt med Piratebay?? jag kommer inte in. Och jag börjar få lite panik för både de nya entourage och one tree hill avsnitten kommer ut ikväll, och jag har verkligen taggat hela dagen för att se dom.

Egentligen är jag jättetrött, så jag funderar på att krypa i säng på en gång. Det är nog en bra ide.
Godnatt!

Am I crazy for wanting you
Maybe do you think you could want me too
I don't wanna waste your time
Do you see things the way I do
I just wanna know that you feel it too
There is nothing left to hide



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0