jag tror dig

52% lycka på facebook och jo det har nog varit en bättre idag idag. Kan bero på vädret som är rätt så mycket finare. Jag önskar nästan att jag vore ledig idag så att jag kunde ta en promenad och fota. För idag känner jag att jag insperationen finns där och det kliar i fingrarna för att få trycka på knappen. Men mest troligt så kommer solen redan gått ner när jag kommer hem. Så jag får nog vänta till en annan dag.

Idag har vi registrerat vårat UF-företag som kommer vara ett bokförlag. DotsUF heter det och består av mig, Julia, Pernilla och Hilda. Vi ska allihopa som projektarbete göra böcker, så därför passar det bra att sälja dom genom ett företag.

måste dra
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0