When love takes over

KATASTROF!
Jag vet. Jättedåligt. Jag har inte skrivit på 2 dagar. Dock hade jag tänkt skriva igår ikväll, men så hade dom lagt ner hela blogg.se. Surt. Men nu skriver jag iallafall.
Man kan tro att det borde finnas mer tid till att blogga nu när jag har lov, men så är inte fallet. Jag sitter mycket mindre vid datorn under lovet, och har inga tråkiga lektioner som man kan spendera med bloggandet istället. Så ha lite överseeden, och lämna mig inte helt. Tack!

Jag tänkte lägga in några bilder från helgen.

På fredagen käkade jag god (och nyttig) mat som mammis hade lagat. Sedan kom Fariba för lite förfest, och därefter drog vi till CoverClub. Som ni ser hamnade vi på vimmelbilden. Det är Fariba, jag, Joella och en random, rätt så snygg, kille där bak.
Även Lördagen var planerad utgång, till Corona. Så än en gång kom Fariba hit för att häva i sig sina 2,8or, och jag mina 2 ynka cider. Men sedan drog vi hem till Erik (han ser veeerkligen ut som Dr Kosmos) och föfestade lite hos honom också. Mamma hämtade upp oss någon timme efter och skjutsade oss till Corona. Kul ställe. Kvällen försvann dock fort och helt plötsligt var den slut.
På söndagen låg jag och pappa i soffan näst intill hela dagen. Jag bakis och pappa med feber. Men det var rätt skönt, att få ha en sån dag. Och det gick verkligen inte bra att träna på kvällen, kan jag lova.
Tävling om 2 veckor. Och jag är laddad och nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0