knas.

Det blev knasigt ikväll när jag skulle hålla i karatekidsens träning. På vägen dit ringde Torgny och sa att jag skulle vara ensam tränare, och jag sa att det skulle nog gå bra, jag hade ju med mig nyckeln så. Men när jag väl kom dit visade det sig vara fel nycket, så den gick alltså inte in i hålet. Damnit. Pappa fick åka hem för att hämta den rätta men kom först med fel nyckel, så han fick åka hem igen. Eftersom alla kidsen stod utanför och väntade så var jag tvungen att hitta på någonting, så vi tränade utomhus ett tag. Det funkade det med, men förbiapasserande undrade nog vad vi höll på med. Efter en halvtimma var vi inne i lokalen och kunde träna på riktigt. Det blev rätt lycket ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0