Långa nätter

Flängig dag. Stan - hem - skolan - stan - skolan - hem. Matten flöt på bra och känns skönt att ligga långt före. När jag kom hem åkte jag och mamma till Budoshopen för att titta på en ny karatedräkt som jag förhoppningsvis kommer att få i 18års-present.
Började även på ett nytt pussel i eftermiddag. Eller nytt och nytt, jag har faktiskt lagt det förut. Men jag fick lite abstinens efter att jag lagt färdigt det förra, så jag var bara tvungen.
Övningskörde lite ikväll också och kom fram till att våran bil inte alls gillar att köra sakta.
Victor kom hit lite senare ikväll. Vi tittade på en massa skumma Japanska youtube-klipp och satt sedan ute i Hammocken under ett täcke. Jag såg för första gången ett stjärnfall och jag önskade...

Jag har fått goda nyheter idag. Ni som vet om vad jag menar och varit oroliga med mig, vi kan vara lugna nu :)

Imorgon har jag enbart en lektion, så jag ska försöka plugga en hel del körkortsteori. Dock känns det som att jag snart kan de mesta. Det börjar verkligen närma sig vilket känns otroligt spännande. Jag är riktigt taggad på att själv åka ut i bilen, utan någon i passagerarsätet och känna friheten.

Jag är sjukt hungrig och hela min mage kurrar, så nu ska jag ta mig en kvällsmacka.
Bye




Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-09-15 @ 17:57:48
Postat av: Sandra

Skönt att höra!

2009-09-15 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0