ledigt värre.

Det är frustrerande då man är ledig en hel dag utan att någon annan är det. Jag vill umgås!
Får åtminstone träffa Victor och Rasmus en snabbis under lunchen.

Körlektionen imorse gick helt okej. Måste träna på att bromsa in mycket mera innan väjningsplikterna. Också måste jag lära mig om det är huvudled eller inte. Annars körde jag bra =)

Har lite abstinens idag då jag igår bygde färdigt pusslet. De är lite beroendeframkallande. Jag funderar på om jag ska dra till stan nu och köpa mig ett nytt. Dock är dom ganska dyra, så jag kanske får önska mig i födelsedagspresent istället.
Och det påminde mig om att jag nu ska ta och skriva en önskelista!

Kommentarer
Postat av: Tone

Hej där!



Länge sen.. Hur går det med allt? Vad är det för körskola du går på, förresten? Själv gick jag på Trafikskolan Öst på Stan när jag tog körkort..



Hoppas att allt är bra med dig! Sköt om dig! Kram! /Tone

2009-09-09 @ 15:43:29
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0