Stay with me

Brillant st 53 med paket - 735 kr blev det. Studentmössan. Den är beställd nu. Känns lite väl tidigt faktiskt. Och det är helt sjukt att man betalar så extremt mycket pengar för en mössa man använder en endaste dag i sitt liv. Ändå var jag bara tvungen att välja den dyraste mössan. Den hade nämligen många fina finesser. Inte nog med att den helt klart var den snyggaste, med läderskärm, läderband med mönster runt, landskapsvapnet ovanpå och guldtext. Men den var även den som luftar bäst, så man slipper bli blöt under mössan då man ska stå på flaket och hoppa, dessutom har den en sommardoft som ska räcka i 10 år. Inte nog med de så har den en liten ficka inuti där man kan ha leget eller en hundralapp då man inte har fickor på sin klänning.
Så typiskt mig att gå med på allt det där.
Men man fick ju tuta, penna och champanjeglas också. Faktiskt. Tsss.





Endast en lektion på tisdagar som sagt, så det blev en slapp dag. Efter mössprovningen lämnade jag moppen på skolan och promenerade till stan med Oscar och vi njöt av solen i SF-parken. Inte alls dumt.
När jag senare kom hem var det tre rättersmiddag. Fast inte tre rätter var, utan tre rätter tillsammans. Nämligen så att vi har lite olika smak i den här familjen, och ibland blir vi sugna på olika saker. Min mor fick leverbiffar, pappa köttbullar och jag fiskbullar. Men det funkar de också.

Har byggt färdigt nästa pussel idag. Det tog mig alltså bara 2 dagar. Jag börjar bli klippsk på de där! Snart ska jag prova med förbundna ögon. hah

Nu ska jag fika med papi.
bye

Morgonfilla.



Kommentarer
Postat av: Tone

Snyggt nytt utseende på bloggen! :)



Hoppas att allt är bra annars!

2009-09-15 @ 23:17:07
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Jag fick min mössa sjukt billigt faktiskt, först kostade den 1100 men sen avbeställde jag en massa skräp så att den bara kostade 875kr och sen fick jag ett presentkort på 500kr av ABC eftersom jag är med i elevrådsstyrelssen :)

2009-09-16 @ 01:01:08
URL: http://mycamelisnamedmofo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0