Try to love again

Att jag är vaken fortfarande är ingen bra grej. Jag har körlektion imorgon klockan 8.15 och har ställt klockan på 06.30. Men jag har ju levt på få timmars sömn förut. Egentligen gör jag det hela tiden. Som jag alltid brukar säga, sömn är överskattat.

Har åtminstone lyckats bygga färdigt 1000 bitarspusslet nu. Skulle dock behöva en ryggmassage efter att ha suttit de de mest konstigase ställningarna.
Jag är ledig näst intill hela dagen imorgon förutom en en halvtimme mellan 9.45 och 10.15, så hör gärna av dig om du vill ses. Kanske ta en fika =) Ska dock käka lunch på östra tillsammans med Victor och Rasmus.

Well well nu är det dags för mig att knoppa.
Avslutar kvällen med en trevlig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0