18

Jag vet, jag vet. Jag är sämst på att uppdatera.

Gårkvällen och större delen av natten spenderade jag med dom härt helt underbara nördarna:


Även Micke ocn Sara dök upp mitt i natten. Det var trevligt =)

Ikväll hade vi tjejmiddag hemma hos Hanna med tacos. Men hanna hör en jättegod linsröra istället för köttvärssås och det blir typ 199 gånger godare än vanlig tacos. Måste börja göra det här hemma också.
Vickan hade hittat på de tema på kvällen som var Röda Mattan. Dock var det nog bara jag och hon som hade gått in för det.
Jag håller i denna sekund då jag skriver på att somna så jag tänker inte nå mer i vad som hände uder kvällen just nu.
Dock får ni en bild.


Kommentarer
Postat av: Hannisss

Hallå där vilken diss min klänning var ju typ den mest taggade haha! (Jaja mitt hår var väl inte helt ok men ändå^^)

2009-09-16 @ 18:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0