godnatt för 2 timmar sedan

Kan någon lära mig hur man tar sig i säng tidigt om kvällarna. För det verkar näst intill omöjligt för mig. Kvart över nio sa jag att, jo, jag ska lägga mig tidigt ikväll, men så kom jag på en uppgift som jag var tvungen att göra till imorgon. Alltid allting i sista minuten.
Jag måste bättra mig.

Såhär blev alla fall resultatet utav min parfymförpackning.



Jag är lite småless ikväll. Jag antar att det beror på att det gick så kasst på träningen. Lite smått pinsamt var det att bli tvungen att stå framför alla och visa den enda tekniken jag aldrig riktigt fått klämm på. Onaturliga rörelser är inte min grej.
Nu är jag fruktansvärt trött och jag måste sova för ännu en körlektion nalkas imorgon. Men jag måste bara tala om att jag fick rätt mycket beröm idag, och det lät som att han trodde att jag skulle klara mig med 7 lektioner, alltså bara 5 kvar. Tummen upp!

Juste! Det blev värsta fighten på skolan idag. En tävling vid namn "last-man-standning" håller på i skolan just nu där många av eleverna är med, dock inte jag då jag missade sista anmälningsdatumet. Tävlingen går ut på att man får en lapp med en persons namn på, denna person kan vara vem som helst, som är med i leken. Etta, två, treaa, media, arena, dans. Vad som helst som sagt. Sedan gäller det att slå ut personen som står på lappen man får. Det finns 4 (rätta mig om jag har fel) metoder man får använda för att slå ut någon.
Mössmetoden - man drar en mössa över sitt offers huvud
Filtmetoden - Man slänger en filt över sitt offer
Skedmetoden - Man trycker en sked emot offrets hals
Bananmetoden (min personliga favorit) - går ut på att man trycker upp en banan i rumpan på sitt offer.

Så idag när Vickan skulle slå ut vår gamla klasskamrat Aron så bad hon om hjälp. Inte bara ifrån mig, nä det visade sig att halva mp3b och även några filmade stod redo att fightas för att få ut Aron ur tävlingen. Inte nog med detta, för Vickan måste alltid vara värst, så ringde hon sin storebror som genast kom för att hjälpa till.
Jag orkar inte riktigt berätta hela händelsen, men det hela slutade med något som skulle kunna likna ett slagsmål. Människor slängdes hit och dit, in i väggar och trappräcken, men tillslut så lyckades Vickan att banan Aron i röven.
hah.

Tog en fika med Oskar (jag skriver Oscar varannan gång med K och varannan med C eftersom jag inte har en aning om hur han stavar) efter skolan vilket var riktigt trevligt.
Efter maten lirade jag lite gitarr och sjöng för pappis då han käkade lite efter oss. Han sa sedan, med sin charmiga brytning "Nästa år jag tycker du ska anmäla dig till Idol".
Yeah right pappa :) men jag är glad att du tycker om det i alla fall!

Men nu är det verkligen dags att sova. Nu fick ni ett långt inlägg!
Godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0