19

Och nu är det bara en dag i skolan kvar innan helgen tar över. Det känns skönt. Dock har skolveckan inte alls varit jobbig.

Hade inspark med ettorna idag. Vi lekte en massa lekar och fikade. Rätt trevligt ändå. Gillar att ettorna vågar bjuda på sig själva. Det skulle aldrig jag ha vågat då. Om ens nu..
Resten av eftermiddagen spenderade jag med Victor, och sedan även Rasmus och hans emokompisar. Myste under solen i värnortsparken som faktiskt är den finaste av alla de parker vi har. Överlägset.

Hittade en sjuk vidoe. Sånt här tål jag inte. Jag kan inte för mitt liv förstå hur föräldrar kan utsätta sina barn för sånt här. De bli granskade och bedömda av 50 åriga gubbar. De blir kallade feta och blir tvugna att banta, i 5-6 års ålder! Helt sjukt. Jag blir arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0