Somewhere over the rainbow

I helgen har det varit galet mycket sol och sommar. Detta har gjort mig på otroligt bra humör! Satt ute hela lördagen och fick till och med en liten bikinirand. Den syns dock inte längre tror jag, men ändå.
På kvällen umgicks jag med brudsen vilket var mycket trevligt. Saknade bara Hanna. mkt bra tjej som man borde umgås mycket mer med!

Just nu sitter jag och lyssnar på Connie Talbot. Helt galen tjej. Omöjligt att hon bara är 6 år.
Lyssna själv!  http://youtube.com/watch?v=3QUh6CLBZN8

Inge trevligt det mamma visade mig i tidningen nyss heller. Hemskt. Fast vi visste ju.....

När Lenny kommer hit ska jag lätt slå honom på dansmattan! Så nu jävlar ska jag gå och träna! :)
ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0