För fint väder för att inte skriva blogg

Jag är glad idag. Det är nog vädret. Eller också är det Linnéa. Hon har ju som en tendens att smitta av sig av sin glädje.
Jag har matte just nu, borde räkna eftersom jag ligger efter lite sen då jag var sjuk, men jag känner mig duktig och har redan nästan räknat ikapp så jag tycker själv att jag förtjänar att vila en stund.
Linnéa ritar alla hjärtans-dag kort. Jag blev typ taggad på alla hjärtans dag nu. Fast egentligen vet jag inte om jag gillar den dagen, ibland känns de som att den finns till för att affärernas skull. Men annars är det väl ganska fint med en dag att fira kärleken på. Jo, jag kanske gillar alla hjärtans dag iaf.

Linnéa fick kylskåpsmagneter av mig idag, som jag har tänkt ge henne ända sedan innan jul nån gång. Hon blev ganska glad iaf, det var roligt.

Det känns faktiskt jättebra att det är sol ute. Och det känns bra att veta att jag kommer få chickennuggets till middag idag. Det känns mindre bra att jag har lämnat min mobil hemma. Och jag vet att den ligger där och burrar för jag har ju alarmet på och alarmet burrar tills man stänger av det. Och jag vet att pappa kommer bli så galet förvirrad av en burrande mobil, som inte heller slutar burra. Han kommer tro att någon är desperat efter att få prata med mig, så kommer han försöka svara i telefonen. Det kan bli ganska roligt ändå. haha

Nu har jag och Linnéa iaf bestämt att vi ska göra alla hjärtansdag kort imorgon. Sen ska vi lägga in dom i randomfolks skåp. Det blir gulligt. Värsta hemligt. och kul.
Det blir roligt.

Nu sluter lektionen tror jag.
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0