Häj Häj

Sånna här kvällar är verkligen bäst. Lenny, Anna, Nudlar, Pipa, Popcorn, lite vin och massa trevligheter. KÄRLEK TILL ER! Har fått både rygg och fotmassage av Moommiii, skööööönt! 
Känns drygt att jag inte slutar föränn 21.00 imorgon eftersom det är öppethus, men det blir nog rätt chill ändå :) Har ju min idé till mitt bokomslag och det är mest bara roligt att arbeta på det.

Jag vill åka utomlands. Komma ifrån det här vädret. Sol, strand, billiga drinkar och bara massa chill. Så sjukt sugen. GIVE ME SOME MONEY PLEASE!! 

Jag har värsta fotoidérna nu. Har fått tillbaka min insperation tror jag, bara de jääävla vädret som stoppar allt. Får lära mig fota inomhus i guess. Ser fram emot fotningen med Modernicum iaf. 

Och nu ska jag krypa ner i sängen med min finaste. Det blev ett kort blogginlägg idag. Jag är nog alldeles för trött för att komma på någonting vettigt att skriva. Som om jag brukar skriva vettiga saker ^^ höhö

love to you all.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0