No one loves you, like I love you

Rätt roligt egentligen. Det här är nog första gången på hela det här skolåret som jag inte velat gå hem från skolan. Har skrattat mer än jag gjort på jättelänge ikväll. Med Clara och Linnéa som var precis lika flummiga/trötta som mig så hade jag skiiiit kuuul. Desstuom har jag gjort färdigt bakrunden till mitt bokomslag och det blev fett med bra! Jag är jättestolt, faktiskt.
Linnéa har fotat jättefula och jätteroliga bilder på mig i fotostudion ikväll också. Får lägga upp nån här när hon skickat dom. heh.

Det är lite roligt och lite bra eller egentligen väldigt mycket bra men lite småjobbigt också. Skrev ju igår om att jag var sugen på att komma härifrån, åka utomlands alltså men att jag inte hade ekonomin för det. Också i morse ringde mamma och berättade att hon och pappa hade funderat på att sponsra mig med en resa utomlands eftersom dom tänkte åka någonstans i sommar, som jag ändå inte vill följa med på, OCH DET ÄR KUNG. Grejen är bara den att ingen har råd att åka utomlands med mig!!! Det är fucked up. Men iaf, jag ska komma iväg, nån gång!

Iaf så ska jag lämna datorn nu, eller iaf bloggen.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0