People can fly

Nu äntligen har den efterlängtade snön kommit. Känns mkt bra faktiskt och för mig gör det faktiskt inte jättemkt att det är lite kallare. Snö är fint. Och det var ren lycka att äntligen få stå på min älskade snowboard igen. Jag älskar det verkligen. Däremot trodde jag att min älskade skåning skulle vara mkt sämre än var han var. Det var så det lät iaf. Och Anna tog sig ju också ner för backarna galant. Det var nog jag som fick värsta vurpan av oss alla och just nu känns min rumpa som ett enda stort blåmärke. Men jag trivs.
Tog oss en liten runda runt skridskobanan idag också, men det var ingen hitt. Lite småtråkigt är det faktiskt.

Annars så har jag mest suttit och tittat på när Lenny spelat U R Mr Gay dom senaste dagarna. Jag tror att det är min förtjänst som medhjälpares som gjort att han har fått över 90 stjärnor nu. Med min inlevelse kan inget gå fel liksom. (eller nått)

Imorgon är det rusta-dags och Julia verkar peppad. Rusta är kung, verkligen. Även om man kanske inte ofta köper saker... men ändå.

Nu ska jag gå och glo lite mer på Mario, sen ska jag nog gå i säng.
Hugs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0