35.7??

Kollade tempen nyss för att jag känner mig allmänt hängig och nästan febrig. Men icke då, min temperatur i kroppen låg först på 35,7 och sedan när jag inte ville tro termometern provade jag igen och då blev det 36.0. Är inte det väldigt väldigt lågt? Är inte typ 37.0 som är den "vanliga" temperaturen man ska ha? I så fall måste ju 37 vara typ feber för mig?
Vad kan det bero på att man har låg temperatur i kroppen? Någon som vet?? frågeteckenfrågetecken.

Annars tycker jag att ni var ganska dåliga på att tala om för mig att ni läser min blogg. Det är 15 stycken som har läst den sen jag skrev och bara Maria och Anna svarade. Men men. Skulle även vilja veta vad ni vill läsa om? För jag antar att bara veta vad jag gjort under dagarna inte är så faslig intressant? Kanske ska börja lägga in mer bilder? Mer recept? Mer personlig? Säg vad ni tycker nu! Jag skriver ju för att någon ska läsa. Och även för att få skriva av mig. Men ni förstår!

Har varit ute på promendag. Jag blev helt slut, förstår inte vad som händer i min kropp riktigt.
Nacken är riktigt åt helvette idag också, trotts att jag fick massage i typ en halv timme igår. Börjar känna mig gammal och sliten, men redan? Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Förslag?

Vad tycker ni om redigerinen på denna bild? För mycket eller lagom?
 

Well, ska jobba nu. Vi ska gå på teatern Gojjorna. Det blir nog bra, och jag kommer nog somna.
Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Anna footfalls

Jag tycker din blogg är fin och intressant redan men ser gärna mer bilder och typ redigerings projekt du sysslar med, det tycker jag är roligt, så ser man din utveckling bättre :)

2008-10-19 @ 20:09:48
Postat av: Anna footfalls

Jag tycker din blogg är fin och intressant redan men ser gärna mer bilder och typ redigerings projekt du sysslar med, det tycker jag är roligt, så ser man din utveckling bättre :)

2008-10-19 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0