Superwoman

Inatt drömde jag en jätte underlig dröm. Det var någonting med att det var en festival någonstans och den här festivalen höls varje år, och varje år kom även en familj med segelbåt till festivalen. Familjens sett att tjäna pengar var att låta barnen i familjen strippa. Dom hade alltså en strippstång på segelbåten. Det var konstigt. Men den ända personen som jag känner till som var med i drömmen var en jättegammal klasskompis till mig som i drömmen gav någon av mina kompisar 3 x-cider för att hon skulle skjutsa honom någonstans. Jag blev jätteavis.

Började inte skolan idag förrän kl 13, mkt skönt även om det inte blev någon sovmorgon direkt, behövde ju gå upp tidigt för att plugga matte ändå. Väl i skolan var jag bara extremt flummit och störande. Blev typ som ett barn och pekade på allt och sa "va e de?".  Men Hanna flummade med mig i alla fall. Men min fotolärare tycker inte om mig, jag vet ärligt inte varför (förutom de att jag var störande idag då, men jag är ju itne alltid så??). Well jag hoppas hon kan se min bättre sida senare när de lider mot betygsättning. heh.

Förövrigt har jag inget mer att säga.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0