uhh

Ligger i sängen nu och mår sjukt illa. Mest troligt för att jag ätit på tok för mycket saker som jag tusen gånger lovat mig själv att inte äta. Har bakat en sjukt fet kaka ikväll som jag i alla fall inte har smakat på. Jag blir typ äcklad av tanken.

Förövrigt känner jag mig trött och lite hängig. Både gårdagskvällen och denna kväll har blivit otroligt lugna, men ganska sköna ändå. Var på stan med mamma idag och köpte två nya klänningar från Indiska. Det är konstigt hur shopping kan göra en på så mycket bättre humör, det är ju inte lyckat egentligen.

Imorgon ska de planeras klassfest för gamla klassen och jag tror att det kommer bli otroligt kul. Jag har många ideér på lager!!

Orkar inte skriva mer nu, måste försöka sova bort illamåendet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0