oböjbart knä

Idag har jag varit mycket glad. Kanske var det för att jag slapp vakna ensam och för att jag fick sällskap till skolan. Eller också för att det var så otroligt fint väder. Det var nog en perfekt kombination antar jag.
Dock gjorde jag något väldigt klantigt på matten. Jag lyckades knäa en bräda under bordet väldigt väldigt hårt. Det gjorde väldigt väldigt ont. Nämligen så ont att hela benet ilade och att det dessutom blev isande kallt i hela låret.
Det gör fortfarande ont. Kan knappt böja på det nu, och att gå i trappor föredrar jag helst inte heller.
Men jag hoppas på att de ska ha gått över innan måndag iaf, så jag kan åka bräda. Men det måste de ha gjort.

Vi hade simning på idrotten idag och vi fick koregrafera en helt egen konstsimsdans. Otroligt roligt måste jag säga!
Våran dans måste ha varit i toppklass. eller inte :)

Kvällen är oplanderad men ser ut att bli en hemmakväll. De kan ju vara skönt de med. Men någon får gärna göra mig sällskap om någon vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0