Inte skyldig nån nåt

Den här dagen har inte varit toppen.
Antar att det är tröttheten som gjort att allt bara varit piss.
Frustrerad. Jag känner mig så obekväm i ditt sällskap.
Det kanske bara är jag som inte passar din smak. Jag vet inte. Frustrerande är jag i alla fall.

Alla mina fantasier om hur hemavan skulle bli bara dimper ner i snön en efter en känns det som. Vad kommer det bli av alltihopa?
Jag tror fortfarande att jag inte kommer behöva ångra resan. Oplanderat är väl alltid bäst. Har jag hört.

Jag skulle behöva en Viktoria Andersson en natt. Inte bara en rast i skolan, jag behöver prata massvis. Och flera gånger om. Och diskutera med annorlunda synsett. Vart är dagarna som jag behöver för att orka?
Stressad.

Vad kan ni om William Shakespeare? Jag vet inte mycket, och imorgon ska jag kunna massvis. Stress stress stress.

Mamma förhörde mig på Samhällskunskapen och jag kunde inte sitta stilla. Trummade på bordet, pillade på datorsladden, lekte med tårna, glömde av att lyssna och skyllde på dyslexin.
Vart har min ro tagit vägen?
Trotts att jag nu ligger i sängen och försöker slappna av vickar tårna upp och ner. Axlarna är spända, som alltid.
Ursäkta jag ska sluta klaga.

Bara en sak till? Jag gillar inte dagarna och nätterna efter bad i klorvatten då mina ben, min rygg och rumpa ser ut ungefär såhär:


Jag hoppas på bättre tider imorgon.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: amanda

Men vickie, hemavan kmr bli toppen!!:D jag tvekar inte en sekund på att du kmr inse det efter en sista mördarpluggvecka och en skön axelmassage haha ;)

2009-02-24 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0