Myspys och mumsmums

Dagen började dåligt med att jag som vanligt var på tok för sent ute när jag skulle börja cykla till skolan vilket resulterade i att jag blev tvungen att cykla till skolan på cykeln som jag upptäckte var punkterad. Det var tungt och guppigt och när jag väl var framme var dagen redan förstörd, och lika så frillan.
Dock börjar inte trafikantkursen förrän nästa vecka så slutade redan 10 över 2 vilket var mäkta skönt! Slapp då även cykla hem på den punkterade cykeln för bror kom och hämtade mig. Tack.

Ikväll kom Julia på ett välbehövt besök. Vi bakade scones och drack "Tack för att du finns"-te. Myspys och Mumsmums :)
  
 De blev lite smuliga när vi skulle skära dom, men smakade lika bra för de!

Nu har bror Christoffer satt sig på tåget tillbaka till Göteborg vilket känns lite tråkigt. Vet inte om jag kommer träffa honom någonting förrän kanske påsklovet. Han kommer nämligen inte vara hemma när jag och Julia åker dit den 23:dje, men vi kommer ändå bo i hans lägenhet.

nu måste jag torka mitt hår innan det torkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0