Pocky Huck



Jag har precis varit och sett på min livs första hockeymatch på riktigt. Men vilken hit det var ändå!
Det var så mycket roligare än framför TV'n vill jag lova, eftersom jag då oftast inte hinner se vart tusan pucken tar vägen. Nu kunde jag hela tiden ha koll, förutom precis när målen gjordes.
Det finns dock mycket kvar att lära. Varför pojkarna blev utvisade en efter den andra var svårt att förstå och även varför de bytta tekare lite då och då.
Men i det stora hela så tyckte jag att det var värt, och nästa gång jag ska på hockeymatch ska jag ta med mig kameran och fota riktigt snygga hockeybilder.

Ikväll är det karateträning och det känns inte allt för dumt att röra sig lite efter en stillande sittande helg fylld med bakade kakor, godis och chips.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0