I en kista av guld

Ikväll har Sandra och Hanna varit här. Vi har mest sett på Michael Jacksons minnesstund. Very sad, men samtidigt var det väldigt mycket glädje. Jag gillar när man hyllar en persons liv istället för att sörja döden. Dock kunde ingen av artisterna som framförde Michaels låtar komma i närheten utav hur bra han gör dom, och det visar ju bara ännu mer på hur otroligt överlägsen han var.
Jag var lite rörd och berörd under hela minnesstunden, men när detta hände brast både jag och Hanna i gråt.


Så otroligt sorgligt. Han var nog en älskad far, bror, son och vän till många. Jag önskar att han skulle ha blivit mer uppskattad när han levde, och att folk inte skulle tro på allt som står i tidningarna varje dag. Han förtjänade att få ett enklare liv.
Nu hoppas jag att han får ro i alla fall. Så, rest in peace, king of pop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0