Kriminellas Förening Under Marken

Ännu en riktigt värd vecka har passerat av denna sommar, och ännu fler fantastiska människor har jag fått möta. Idag har jag även känt att jag kommit med i kfumtruppen lite bättre, vilket är väldigt kul. Efter jobbet slutat och alla barnen åkt hem bjöds det på fika och gosaker. Därefter blev det massagetåg som utvecklades till en massagering, där vi även senare fick uppgiften att ge den framför oss en komplimang. Mycket bra sak tycker jag, gillar den grejen!
Efter detta begav sig alla mot Emmas innergård för grillning och chillning. Det blev en hel del korv och massvis av nya och otroligt roliga lekar.
Extremt trevlig kväll, med extremt trevliga människor. Jag hoppas att få se dom snart igen inom en snar framtid!


Imorgonbitti åker jag som sagt till sundsvall för att se mr D uppträda. Det kommer bli kung!
ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0