midnight skies

Idag fick jag äntligen tag på Vickan igen efter att ha försökt i 4 dagar då hennes mobil varit avslagen. Jag började nästan bli orolig så jag skickade ett sms till Jocke (vickans grabb) och frågade om hon levde. Då slog hon på telefonen och bad mig ringa.
Kvällen bjöd på minigolf. Mycket trevligt faktiskt måste jag säga. Och mest trevligt var det för att jag vann. Promenerade sedan hem till mig och drack Lingon längtan. Faktiskt ett av de godaste téerna jag har druckit.
Efter detta låg vi i sängen en stund och läste tjejtidningar och somnade såklart. Vaknade för en halvtimme sen och nu är det dags att sova igen.
Imorgon blir det förhoppningsvis ännu en dag på stranden men även filminspelning av någonting kul och spännande :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0