shopping

Regnet smatrar på fönsteret, jag sitter med stickningen i handen som snart börjar utarta sig som en gullig babyväst, bror spelar och sjunger Collide som nästan gör mig lite smått tårögd och snart kommer jag försvinna in i en paltkoma. Kan det bli mycket mysigare? Trots att jag saknar solen, festival, människor och allt det där, så trivs jag ändå här i mitt rum, med stickningen i handen, med bror som spelar i rummet bredvid och med regnet. Men bara när det smatrar på fönsteret, inte när man står mitt i det.

Idag har jag varit på stan med mor och shoppat. Det blev en hel del grejer. En skinjacka (dock fejkad), ett par skor, en parfym och en halsduk. I Sundsvall skaffade jag mig även ett par solbrillor, och den blåa tröjan på bilderna fick jag av mamma för några dagar sedan.

skinnjackan - Only 499:-
Solbrillorna - Gina 59 :-
Skorna - Åhlens 299:-
Parfymen - Åhlens 379:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0